B2B kunderejsen – Ting du bør tænke over

B2B kunderejsen er sagnomspunden og besværlig. Den er svær at pinpointe og kortlægge 100% korrekt, for de fleste virksomheders rejser til at blive B2B kunde ser forskellige ud. I dette blogpost går vi i fællesskab igennem alt hvad vi ved om den kringlede B2B kunderejse, hvordan den relaterer sig til en B2C kunderejse, de særlige

B2B webshop til produktionsvirksomheder
15 gode grunde til at produktionsvirksomheder skal bruge en B2B-webshop

Indholdsfortegnelse Mange små og mellemstore B2B-produktionsvirksomheder har endnu ikke kastet sig ud i e-commerce, selvom B2B-kunderne har bevist, at de er parate til at skifte de fysiske salgskanaler ud med onlineløsninger. 98% af B2B-virksomheder i Danmark laver digitale indkøb, og mere end 7 ud af 10 budgetterede kroner bruges online viser en B2B E-handelsanalyse fra

Secret kitchen b2b shop
Vi byder Secret kitchen velkommen

Secret Kitchen Engros har valgt Droppin Studio som leverandør på B2B portal. Vores mål er i første fase at migrere løsningen til Magento 2.  Ultimativt vil vi gerne digitalisere så meget som muligt for  Vi benytter www.connectify.dk specialister til at integrerer deres NAV til B2B portal.  Vi ser frem til et godt samarbejde. 

Dynamics NAV B2B webshop
Dynamics NAV B2B webshop

Står du uden B2B webshop – i 2022? Hvis du I dag har en Dynamics NAV ERP løsning kan du med fordel overveje om du skal etablerer dig en B2B webshop og forbinde denne med en integration.  Hvorfor integration mellem din B2B webshop og Dynamics NAV? Ja, man kan vende den om og spørge hvad

b2b e-commerce funktioner
Liste af B2B e-commerce funktioner 2022

Lidt om B2B B2B ecommerce er i rivende udvikling – flere og flere virksomheder opdager, at indkøbere har ændret sig. Købsmønstre er ikke som de engang var. Meget som engang var acount tungt er nu understøttet af digitale løsninger, som vi kalder B2B ecommerce – mange bruger også udtrykket en “portal”. Hvis man som virksomhed

Hvorfor synkronisere debitordata fra 365 Business Central til Magento 2?

Ja, det er et godt spørgsmål. Hvorfor synkronisere man en debitor – dvs. kundedata fra 365 business central til en Magento 2 løsning? Hvad ville formået være? alt afhængig af hvilken forretning man driver og hvilket segment der udgør din kundebase, kan man svare lidt forskelligt. Ønsker man at dykke dybere i segmentering af kunder

Synkronisering af varedata – hvad skal jeg være opmærksom på?

For de fleste handelsvirksomheder med et kartotek af varer kan det være utrolig besværligt at skulle flytte alle sine varerdata fra en ERP løsning til en e-commerce platform. Her er der flere parametre, som kan være tidskrævende og efter vores mening vigtige at have styr på. Et enkelt billede i dårlig opløsning og ikke rigtig

Magento og Dynamics NAV integrationer – API eller webservices?

Hvorfor nævne metoderne? Vi har på det sidste fået en del henvendelser omkring Magento og NAV integrationer – altså forbindelser der mere eller mindre automatisk sørger for, at den data du har i Magento er synkroniseret med den data du har i NAV. Derfor synes vi, at det var på tide at skrive lidt mere

Segmentering af B2B kunder

Segmentering er vigtigt i den daglige drift Der er vist ingen tvivl om, at segmentering af kundegrupper er væsentligt i alle aspekter af handel og markedsføring. Ved at opdele kundegrupper i kategorier er det nemmere at målrette markedsføringen til lige netop den kundegruppe, der er vigtig for et bestemt produkt. Alle produkter er selvfølgelig ikke

Få styr på logikken i dit ERP
Få styr på ERP logikken

Afklaring af logik er vigtig Afklaring er den vigtigste del i en udviklingsproces, fordi det sparer alle parter for tid og hovedpine. Erfaringen har vist os, at den måde priser og lager defineres i kundens ERP-system er afgørende for, hvordan integrationen med Magento skal laves. Nu deler vi den erfaring med dig. Så sidder du

Østergade 31, 1. sal
8000 Aarhus C
Tlf: +45 28 91 27 23
E-mail: info@droppinstudio.dk

Sprog