B2B ecommerce er i rivende udvikling – flere og flere virksomheder opdager, at indkøbere har ændret sig. Købsmønstre er ikke som de engang var. Meget som engang var acount tungt er nu understøttet af digitale løsninger, som vi kalder B2B ecommerce – mange bruger også udtrykket en “portal”.
Hvis man som virksomhed nu har opdaget, at tiden er oinde til en B2B e-commerce løsning – hvad så nu?
Hvor eller hvordan starter man?
Jamen, ret simpelt – vi starter pragmatisk. Dvs. vi skal ikke bruge flere måneder på at lave en uendelig lang liste af hvad vi tror vores behov måtte være.
Et godt råd – lær mere om B2B kunderejsen for at være klædt godt på.
Ja, vi dropper kravspecifikationen. Spild af god tid, hvor man i stedet kan verificere at man er på rette vej. Det gør vi ved at bygge en mindre løsning, og tidligt i fasen onboarde udvalgte kunder til at teste og give feedback.
Det er vel det som mange kalder “agilt”
Derfor har vi i denne artikel et link til vores liste at B2B ecommerce funktioner som man kan lade sig inspirerer hvis man mangler funktioner som man gerne vil præsentere for sine kunder: