D R O P P I N .

Udfordringen

Med en eksplosiv vækst på salg af holdningskorrigerende t-shirt kunne man se de udgifter som lå forude. udgifter som godt kunne fjernes, hvis man valgte en ny platform. 

Helt konkret var der udgifter forbundet med følgende: 

1. Et licenceret software

2. Alle 3. parts services koster et kontant beløb og et månedlige beløb. s

3. Performance på platformen var et issue.

4. Adminstrationen af indhold var ikke særligt praktisk

5. Udgifter til server steg pr. butik. 

Unikt design

I Magento er der ikke nogen begrænsninger for design implementering. Der er rig mulighed for at designe en webshop som matcher virksomhedens brand. 

Det er faktisk sådan, at hver storefront kan designes som man ønsker, og det berører ikke de andre.

Replatforming

For Anodyne handlede det om at få flyttet forretningen over på en ny platform, hvor der ikke lå store udfordringer. 

For Anodyne var det vigtigt, at deres udfordringer kunne dækkes ind i en aftale eller fjernes helt med en ny platform. 

Hvorfor valgte man Magento 2?

  1. Alene at Magento er Open source betyder, at man kan skære de månedlige udgifter fra som relateres til brug af løsningen. 
  2. De fleste services koster ikke andet end et kontant beløb og ikke noget månedlige pris. 
  3. Magento 2 er optimeret og bygget til at oprette flere butikker, som kan oprerer med bedst mulige performance. Der er ikke nogen begrænsninger for hvor mange butiksfacader man deployer – gør man det efter “best practice” kan man få bygget hele forretningen ind i en Magento 2 løsning uden at opleve perfomance issues.  
  4. Mageno 2 er brugervenligt, og har et betjeningspanel, hvor alle processor kan styres af en eller flere med en adminstrator konto. Det er nemt at tilføje, fjerne eller ændrer indhold, som ikke kræver noget teknisk kyndighed eller kendskab til kodning.  
  5. Med en server der er optimeret til at bruge Mageno 2 og serveren tager højde for der installeres flere butiksfacader, oplevede de ikke nogen begrænsninger.  

 

 

Vi er her for at hjælpe

Har du spørgsmål, eller skal vi hjælpe dig med at finde den helt rigtige løsning til dit behov?

Kontakt vores kundeserviceafdeling på 28 91 27 23 eller support@droppinstudio.dk

 

Østergade 31, 1. sal
8000 Aarhus C
Tlf: +45 28 91 27 23
E-mail: info@droppinstudio.dk

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.