D R O P P I N .

Et sted til dine integrationer med magento 2

Her er vores udvalg af integrationer til Magento 2.

Dynamics Nav / 365 BC Lite

$599

    Vores integrationsmodul overfører ordrer, og bygger på standard Nav opsætning. Den kan købes hos Magento
Læs mere

Dynamics Nav / 365 BC

kr.30.000,-

    Vores basispakke Velegent til avanceret B2B forretning og med mulighed for udvidelser
Læs mere

Kontakt os om dine muligheder

Vi laver den tekniske løsning, der forbinder din kundes Magento shop med hans ERP-system. En ERP integration er en to-vejs synkronisering af produkter, kunder, lagerstatus og ordrer.

Vi arbejder normalt med integrationer til Microsoft Dynamics C5 og Microsoft Dynamics NAV, Uniconta, Economics og mindre regnskabsprogrammer som Dinero. 

Kontakt os endelig, hvis i har brug for en skræddersyet løsning til jeres opsætning. 

Fordele ved ERP integration

Det er en fordel med en stærk ERP integration, fordi det letter din kundes arbejdsbyrde på flere områder.

  • En automatiseret forbindelse mellem kundens Magento webshop og hans/hendes ERP-system.
  • Opdateret lagerstatus på tværs af systemer
  • En strømlinet ordreproces
  • Automatisk synkronisering af produkter, kunder, lagerstatus og ordrer.
  • Færre fejl forårsaget af manuelle indtastninger
  • En effektivfuld proces med kvalitets resultater

Afklaring

For at sikre en effektiv proces, er der en række ting, der skal afklares omkring ERP-systemet og den integration, der skal laves. Afklaring er essentiel, for at sikre jeres integration kan starte på de rette forudsætninger og afleveres med de rette specifikationer. 

Vi tilbyder afklaring for jeres integrationsprojekt som en del af pakkeløsningen eller man kan gøre det selv, ved at udfylde vores ark.

Send en mail til: support@droppinstudio.dk og vi sender arket til jer, kvit og frit. 

Forberedelse

  • Alle kunder skal have et unikt kundenummer og en unik e-mail, der kan føres med over i Magento.
  • Priser og mængdepriser skal være afstemt
  • Produktnavne og produktbeskrivelser skal være afstemt
  • Der skal være en billedstrategi – skal billederne tilføjes manuelt i Magento eller være en del af synkroniseringen?
  • Der skal være taget højde for kategori ID’er, således at ERP-systemet har et ekstra felt for alle produkter, hvor Magentos kategori ID kan indtastes.
  • Osv – kontakt os for at få den fulde liste til en god forberedelse: her! 


Planlægningen er en tosidet proces.
Se hvordan vi når i mål med dit projekt.

Process for ny integration

Hos Droppin tror vi på, at strategi og planlægning er med til at gøre hele processen mere gennemsigtig og overskuelig. Hvis vi skal udvikle en integration i samarbejde med kunden og en ERP-leverandør, arbejder vi derfor som udgangspunkt efter nedenstående proces.

Første afklaring

Vi stabler et møde på benene mellem kunden, hans/hendes ERP-partner og en udvikler fra Droppin. Vi taler om, hvilke behov din kunde har. Vi kortlægger projektets omfang og forudser faldgrupper og bliver klogere på, hvordan Magento webshoppen og ERP-systemet skal tale sammen.

Anden afklaring

Hos Droppin tror vi på, at strategi og planlægning er med til at gøre hele processen mere gennemsigtig og overskuelig. Hvis vi skal udvikle en integration i samarbejde med kunden og en ERP-leverandør, arbejder vi derfor som udgangspunkt efter nedenstående proces.

Produktion og test

Vi udvikler integrationen og tester løbende i samarbejde med ERP-leverandøren. Vi vil som altid sørge for at benytte standard logik i Nav, og forventer minimal udviklingstimer til jeres Nav leverandør. 

Endelig test

Vi sørger for at ERP-integrationen virker optimalt – til den endelige test gennemgår vi sammen med jer en afleveringsliste. Vi sikrer os, at integrationen kan det som er aftalt den skulle. 

Lancering og support

Vi går live med din nye integration.webshoppen og ERP-systemet skal tale sammen. Alt efter dine behov laver vi en supportaftale for løbende hjælp til drift og vedligeholdelse af webshoppen og forbindelsen til ERP-systemet.

 

 

Vi er her for at hjælpe

Har du spørgsmål, eller skal vi hjælpe dig med at finde den helt rigtige løsning til dit behov?

Kontakt vores kundeserviceafdeling på 28 91 27 23 eller support@droppinstudio.dk

 

Østergade 31, 1. sal
8000 Aarhus C
Tlf: +45 28 91 27 23
E-mail: info@droppinstudio.dk

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.