Arcane Tinmen er verdens kendt for deres produkt: “Dragon Shield” som er en beskyttende lomme til dine kortspil som eksempelvis: “Magic The Gathering”
Dragon Shield sortiment indeholder:
Virksomheden, kan hurtigt mærke, at der opstår nye udfordringer i takt med deres produkter efterspørges i større og større grad.
Der var ingen tvivl om at virksomheden skulle bruge en B2B webshop med en integration til deres Dynamics NAV. Vores oplag til Arcane TInmen var baseret på vores standard tilgang, hvor vi har 3 steps som er inddelt i flere faser.
Inden vi kastede os over analyseprocessen, underettede vi kunden om at der var to projekter, som begge er underlagt de 3 punkter.
Ved analyse går vi sammen med kunden i detaljer. Kunden viser os deres processor, vi får mulighed for at spørge ind til de relevante emner med spørgsmål som eksempelvis:
De absolut vigtigste punkter i analysen
Der var efter vores mening 3 unikke punkter, som gjorde casen meget spændende – ikke noget som er “rocket science” men stadig bemærkelsesværdigt.
Noget som ville kræve mere afklaring og et godt samarbjede med eksterne leverandører for at nå det resultat som kunden ønskede sig og havde forstille sig.
Sammen med Arcane Tinmen kunne vi hurtigt se, at der var ikke sammenhæng mellem ønsket funktionsliste, budget og den tid som virksomheden havde set løsningen skulle søsættes. Vi tog derfor et møde , hvor vi lagde vægt på deres deadline – det var en øvelse, hvor vi tog hvert eneste punkt fra funktionslisten for at se om vi kunne forsimple nogle funktioner, uden at miste kvaliteten.
Resultatet var en løsning som både afspejlede deres budget, ønskede funktioner og en leveringstid som var realistisk. Udvikling blev opdelt i mindre projekter, hvor hele projektet som var estimeret til 1 måned blev opdelt i 4 uger, hvor der for hver uge var en klar defineret projekt opdelt i tre faser.
De tre faser for hver uge:
Efter en måneds intens udvikling kunne vi endelig se løsningen udviklet, testet og klart til søsætning. Det krævede, at der blev givet grønt lys til funktioner levede op til kravspecifikationen. Det krævede også, at vi kordinerede med kundens ERP leverandør som i dette tilfælde er JMDATA fra herning. Deres job lå i at skulle sætte integrationen skulle forbindes med driftregnskabet, hvor det var forbundet til testregnskabet før søsætningen.
Vi starter med implementering af løsningen d. 1 Marts 2019 og afleverer løsningen d. 3 April 2019 hvor følgende udvikling kunne ses hos Arcane Tinmen.
Både hos Droppin Development og Hos Arcane Tinmen, er vi rigtig glade for samarbejdet og resultatet.
Har du spørgsmål, eller skal vi hjælpe dig med at finde den helt rigtige løsning til dit behov?
Kontakt vores kundeserviceafdeling på 28 91 27 23 eller support@droppinstudio.dk
Østergade 31, 1. sal
8000 Aarhus C
Tlf: +45 28 91 27 23
E-mail: info@droppinstudio.dk